Retourbeleid
Bij Lilos Nature verkopen wij 100% natuurlijke dierenvoeding en supplementen. Omdat onze producten voedingsmiddelen zijn en onder hygiëne- en houdbaarheidsregels vallen, kunnen deze niet worden geretourneerd.
Geen retourrecht op voeding en supplementen
Volgens de Europese en Nederlandse wetgeving (artikel 6:230p BW) geldt er geen herroepingsrecht voor:
-
Producten die om gezondheids- of hygiënische redenen niet kunnen worden teruggestuurd.
-
Bederfelijke waar of producten met een beperkte houdbaarheid.
Daarom kunnen wij geen retouren accepteren van dierenvoer of supplementen, ook niet wanneer de verpakking ongeopend is.
Beschadigd of verkeerd geleverd product
Is je bestelling tijdens de levering beschadigd geraakt, of heb je een verkeerd product ontvangen? Neem dan binnen 48 uur contact met ons op via suppor@lilosnature.nl met een foto van het product en je ordernummer.
-
Wij zorgen er dan voor dat je een nieuw product ontvangt, of wij storten het aankoopbedrag terug.
Samengevat
-
Retourneren van voer en supplementen is niet mogelijk.
-
Alleen bij beschadiging of foutieve levering lossen wij dit kosteloos voor je op.